środa, 9 stycznia 2013

podręczniki sprzedaż



Agent pozytywnej zmiany - Majewska-Opiełka Iwona

Agent pozytywnej zmiany - Majewska-Opiełka Iwona

Ta lektura nie jest typowym poradnikiem i nie istnieje kierowana do jakiejś konkretnej grupy ludzi, nie proponuje też ćwiczeń. Owe także refleksja nad światem i inspiracja aż do tego, by na lokalną rękę - wzdłuż i wszerz dokąd możemy - czynić go lepszym i piękniejszym. Szpicel korzystnej zmiany pokazuje udział rożnych partii publicznych i profesjonalnych (dziennikarze, naukowcy, rodzice ) w kształtowaniu rzeczywistości i wskazuje szansę na lepsze wykorzystanie do tego ludzkich umysłów i serc. „Mój przyjaciel powiedział, że zapisuję ku pokrzepieniu duszy. Poczytuję to sobie za komplement. Dusza potrzebuje pokrzepienia, aby inicjować i dodawać otuchy szlachetne działania”. - Iwona Majewska-Opiełka Iwona Majewska-Opiełka jest psychologiem i konsultantem rozwojowym. Co niemiara lat mieszkała i pracowała w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Obecnie oprowadza szkolenia w zakresie rozwoju potencjału człowieka i radzi firmom jak skutecznie działać. Istnieje autorką jedenastu lektur, m.in. Drogi aż do siebie, Drugi zeszyt trzylatka - Wiśniewska Anna Umysłu lidera i Sukcesu jednostek oraz wielu paragrafów. Drukiem Domu Dziennikarskiego REBIS ukazały się jej książki Godzina niewiast, Sprzedaż i charakter, Korepetycje z sukcesu, Wykształcenie aż do rozradowania i Już w ciągu rok matura. Jest częstym faciem programów bezprzewodowych i telewizyjnych.

podręczniki sprzedaż

Emocjonomika - Hill Dan

Osiemdziesiątka odsetki decyzji podejmujemy pod wpływem ekscytacji - wykazały owe najnowsze analizowania z dziedziny neurologii i działania omnibusu. Emocjonomika uczy zauważać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w istniejących warunkach zaostrzającej się rywalizacji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wzbudzać istotny wpływ na decyzje jegomościów. Autor odwołuje się aż do obserwacji mimiki buź – najskuteczniejszej metody sprawdzianu i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje również, jak wyzyskiwać ekscytacje w pojedynczych działaniach biznesowych – budowaniu marki, planowaniu plonów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracobiorcami. „Książka Dana Hilla owe objawienie”. Philip Kotler, literat Marketingu „Emocjonomika uczy, jak stawiać więzi empatii z konsumentami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”. Martin Lindstrom, autor publikacyj Potomek reklamy „Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w który sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, wzorem wyzyskiwać emocje w budowaniu marki, polityki reklamy, sprzedaży i kontaktów z kontrahentami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w...

Podręczniki Sprzedaż

Metafora w marketingu - Zaltman Gerald, Zaltman Lindsay

Metafora w marketingu - Zaltman podręczniki nowe już w szkole Gerald, Zaltman Lindsay

Z jakiego powodu kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Z jakiego powodu konsumenci rozpatrują, że firmy nie rozumieją ich potrzeby? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie podnieceń i myśli klientów. Metafora w marketingu owe przełomowa praca, która prostuje powszechne motywy ludzkich uchronień. Autorzy, na podstawie poszukiwań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i produkują. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a podobnie jak uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu. „Kamień milowy na przyszlośc to dziś podręcznik dozę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa. Oto lektura, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływowych na zachowanie konsumentów”. /Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/ “Ta znakomita książka wyznacza kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do jakiego powinni dążyć wszyscy zainteresowani dynamiczną komunikacją w wszystkiej sferze przebywania – w marketingu, kierowaniu pracownikami czy w własnych kompozytach”. /Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Polska/ Gerald Zaltman, literat bestsellera Jak myślą pankowie (REBIS 2008), istnieje profesorem...

Zasady negocjacji - Lewicki Roy J., Saunders David M., Barry BruceZasady negocjacji - Lewicki Roy J., Saunders David M., Barry Bruce

Wszyscy ciągle negocjujemy. Dzieci negocjują w sprawie wyboru planu telewizyjnego, biznesmeni uzgadniają warunki zakupu materiałów i sprzedaży swych produktów. Juryści szukają sposobu rozwiązania sporu, zanim przekażą sprawę do sądu. Państwa negocjują warunki zniesienia zniżeń wolnego handlu. Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym tylko na rzecz wybitnych dyplomatów, zwierzchników sprzedaży czy gorliwych ambasadorów organizacji pracowniczych. A konstrukcja i proces negocjacji są z reguły takie same, bez względu od rządu, na jakim prowadzi się rokowania. Zasady negocjacji bardzo osobliwie przedstawiają najważniejsze zagadnienia z teorii psychologii negocjacji dodatkowo procesy przewodniczące do odwiązania konfliktów interpersonalnych i międzygrupowych. To znakomity, zwięzły i przystępny materiał szkoleniowy, który można wyeksploatować w programie studiów, seminariów i specjalistycznych kursów. Sięgnij po tę książkę, a dowiesz się, z jakiego powodu twoja ostatnia dyskusja z szefem na temat podwyżki pokrzyżowała się niepowodzeniem.

Coaching sprzedawców - Rosen KeithCoaching sprzedawców - Rosen Keith

Coraz szybsze tempo robót i nasilająca się konkurencja sprawiają, iż przedtem wydziałami sprzedaży stawia się wiele oryginalnych zadań, a kadra czołowa pragnie efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania kupców. Literat zaspokaja tę potrzebę, prezentując w lekturze realny i łatwy do systematycznego stosowania system coachingu, podziękowanie któremu jest dozwolone rozwinąć i w pełni skorzystać potencjał zespołu sprzedawców. Na wskroś opisane w książce metody pozwalają na: szybką poprawę postawy i wydajności zespołu sprzedawców, przyciąganie aż do jednostki i zatrzymywanie w niej najbardziej utalentowanych sprzedawców, wykształcenie u sprzedawców zdolności do samodzielnej motywacji, radzenie sobie z trudnymi pracobiorcami, wykorzystanie modelu coachingu LEADS aż do uczenia sprzedawców samodzielnego rozwiązywania problemów i przystania całej odpowiedzialności za swoje wyniki. Autor tłumaczy, w jaki sposób powinno się na co dzień przemykać trening osobisty podwładnych, by uzyskać widoczne i trwałe efekty, alias sformować najwyższej klasie zespół sprzedawców i szybko osiągnąć namacalne rezultaty sprzedażowe. Książka zawiera liczne uczelnia przypadków, 30-dniowy audycja ekstremalnej poprawy wytworów, a także testowe procedury, formularze i wzorce wypowiedzi do wyzyskania w...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz